Sponsor

Zanimljiv način pripremanja čuftica


Za ovu pripremu potrebno je da skuhate krompir i nakon što se skuhaju krompiri potrebno je da ih isjeckate na kolutiće.
Zatim isjeckane komade krompira postavite u vatrostalnu posudu.

Pomiješati mjeveno meso sa bijelim lukom, peršunom i paprikom, a zatim dodati sol i biber.
Sve to izmješati i uvaljati u ćufte.
Nakon što smo to uradili staviti ćufte u zdjelu zajedno sa isjeckanim krompirom (način redanja po vašem izboru).
Potom prelijte ćuftice bešamel sosom, narendati sir posuti preko sosa i zapecite jelo.
Namjestiti pećnicu na 200 °C i peći 15 minuta.

Pogledajte video:

Zanimljiv način pripremanja čuftica Zanimljiv način pripremanja čuftica Reviewed by Ironheart on 07:24 Rating: 5

1 komentar:

  1. Ponuda zajma po 2% stope je vrlo zanimljiva u kojoj sam našao Pedro zajam ponuditi originalan i brz postupak zajma ikad, jer otkad sam podnio zahtjev za zajam Pedro i njegovu zajamnu tvrtku u New Yorku, uspio sam upravljati svojim poslom i podmiriti se Ostale financijske potrebe, Pedro i njegova zajamna tvrtka nude mi zajam po stopi od 2% od 2 milijuna eura za moj posao pokretanja i tako sam ponosan što objavim da je Pedro zajam ponuda najbolje mjesto za stjecanje bilo koje vrste za bilo koju vrstu Zajmovi.

    Kontaktirajte Pedro Mail: pedroloanss@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.