Sponsor

VIC: Htio bih do Valerije…


Na vratima javne kuće se pojavljuje elegantan, njegovan čovijek 40-ih godina. Madam, vlasnica bordela ga pita:
-Mogu li Vam pomoći?
-Htio bih do Valerije!
-Poštovani gospodine, Valerija je naša najskuplja cura! Želite li možda neku drugu djevojku?
-Ne, hoću baš Valeriju!
Madam poziva Valeriju, koja silazi niz stepenice i objašnjava mu da je cijena 5.000 EURA. Čovijek nije ni trepnuo, vadi novčanik iz džepa i predaje traženi novac. Oboje odlaze u gornje prostorije. Poslije nekih sat vremena silazi gospodin, vidno olakšan i zadovoljan. Slijedećeg dana se čovijek opet pojavljuje i opet traži Valeriju.
Valarija mu objašnjava: ‘Do danas još nitko nije dva puta zaredom došao kod mene, jer sam očigledno preskupa! Popusta nema, cijena je opet 5.000 EURA’. Gospodin plaća bez riječi i odlazi sa Valerijiom. Posle nekih sat vremena napušta bordel, zadovoljan kao i prošli put.
Slijedeće noći se gospodin opet pojavljuje. Svi u bordelu su u čudu jer opet traži Valeriju. Opet sve isto, on plaća i odlazi sa Valerijom. Posle burnog doživljaja, Valerija ne može izdržati i pita ga:
– Niko još nije bio 3 puta kod mene, a ti dolaziš treću noć zaredom! Odakle si?
– Iz Müselbacha – neka vukojebina u Austriji, okolina Tirola.
– Stvarno, pa to je nevjerovatno! I ja sam odatle!
– Znam! Umrla ti je sestra, ja sam njen advokat! Ostavila je u oporuci da ti za života predam njeno nasljedstvo od 15.000 EURA !!!



VIC: Htio bih do Valerije… VIC: Htio bih do Valerije… Reviewed by Ironheart on 07:48 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.