Sponsor

Naučimo voljeti sebe


Pamtim taj osjećaj jos iz vremena kada sam kao djevojčica iz III B razreda bila smrtno zaljubljena u dječaka koji je sjedio u klupi iza mene i stalno me zadirkivao, čupao za kosu, bockao olovkom, izmišljajući da mu treba gumica, pa ravnalo i sl. Jednog dana prozvala nas je učiteljica da recitiramo zajedno jednu pjesmicu, on je glumio uloga ptića, a ja ptičice.

Ne sjećam se više naslova te pjesmice, ali znam da nakon te recitacije više nisam prestajala sanjariti o njemu. Sve dok ga jednog dana nisam ugledala kako ide iz škole držeći se za ruke s djevojčicom iz susjednog razreda.

Srce mi je tada, po prvi puta u životu, bilo slomljeno.
Nakon toga lomili su ga još nekoliko puta, međutim što sam bivala starija srce je zacjeljivalo sve brže. Da li sazrijevanjem postajemo imuni na te lomove? Ili samo jednostavno postajemo zreliji i svjesniji da je svaki lom značio nepostojanje prave ljubavi, one koja ne lomi i ruši, nego one koja iscjeljuje i gradi.

Odnos u kojem prepoznajemo ljubav kao stvaralačku energiju, koja nas čuva i grli svojom toplinom je jedini odnos koji zaslužujemo.
Kada zapnemo u odnosu koji nas cijedi, opterećuje, koji nas omalovažava, rastužuje i ubija u nama životnu radost, a sve pod krinkom ljubavi zapravo smo zapali u klopku iz koje se vrlo često teško izvlačimo.

Čemu to?
Što sam starija to sam svjesnija da niti jedna osoba (u tom ljubavničkom smislu) nije vrijedna niti jedne nase suze, niti jednog našeg lošeg osjećaja. Zapravo, upravo osoba koja izaziva tugu u nama svojim ponašanjima, je zadnja koja bi trebala imati bilo kakvo mjesto u našem životu. Jer takvu ne fura ljubav, nego sasvim drugačije pobude. Ili smo joj igračka s kojom se zabavlja ili na nama liječi neke svoje frustracije ili jednostavno trenira svoj bezgranično velik ego.

Ali, jednoga dana, kada naučimo voljeti sebe, kada si jasno postavimo svoje želje, potrebe i snove i u skladu s njima zaplešemo svoj životni ples u našem životu neće postojati mjesta za loše priče, prostor će biti otvoren samo za one koji se uklapaju.
Jednostavno, naučimo voljeti sebe.


Izvor: www.infoteka.site
Naučimo voljeti sebe Naučimo voljeti sebe Reviewed by Ironheart on 01:31 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.