Sponsor

U kratke crte, ne znam na koji način ali ispostavilo se da moja kuća u kojoj je...


U kratke crte, ne znam na koji način ali ispostavilo se da moja kuća u kojoj je moj pradeda živeo, nije naša…


Konacno uzeo 2 kredita, digao maleni sprat (2 sobe), kupio nove stvari za gore i dobio svoju sobu na 27 godina. Radujem se jer konačno mogu da dovedem drugove, devojku i živim normalno. Komšija odma do mene inače pun love, ima kuću na 2 sprata i sad pravi još jedan i proširuje prizemlje… U kratke crte, ne znam na koji način ali ispostavilo se da moja kuća u kojoj je moj pradeda živeo, nije naša.

Skoro polovina pripada njemu i on sad želi svoj deo i učiniće sve kako bi nas srušio i lepo proširio svoju kuću. Sve počinje da mi se ruši, već sam u dugovima a dobiću srušenu kucu i stvari na ulicu. Molim se i danju i noću da se to ne desi… Crne misli su mi non stop u glavu i pomišljam na najgore i upadam u depresiju koja me dovodi do ludila. Bog neka nam je na pomoći.


Izvor: http://humor24h.info/
U kratke crte, ne znam na koji način ali ispostavilo se da moja kuća u kojoj je... U kratke crte, ne znam na koji način ali ispostavilo se da moja kuća u kojoj je... Reviewed by Ironheart on 07:16 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.