Sponsor

Imam 16 godina i posto su mi roditelji rastavljeni i sud je dodjelio da zivim kod mame. To je bilo...



“Imam 16 godina i posto su mi roditelji rastavljeni i sud je dodjelio da zivim kod mame. To je bilo prije 2-3 god i moja mama je našla sebi dečka i naravno udala se. Ja sam se vrlo dobro slagala sa njim jer valjda mi je falila oceva ljubav a tata mi je pio.I tako kada su se oni vjencali proslo je nekoliko mjeseci i mama je trebala otici na seminar sa kolegama sa posla i tako je ona otisla i ocuh je otisao u kafanu i napio se ko svinja nezz zasto ja sam spavala i probudio me je ocuh kada se vratio i pitao me da legne pored mene ja sam mu dopustila i on je mn prvo poceo skidati majcu a nisam imala grudnjak jer se mucim u njemu i poceo da lize moje sise i onda je skinuo mi gace i gacice i … znate sta se vec desilo ja sam prespavala sa njim i imala sex.i od tog dogadjaja proslo je 20 tak dana i rekao mi je da nista ne govorim mami a on ima 44 god.i ja sam neki dan osjetila nekakvu bol u stomaku i pocela sam povracati ii poslije nekog vremena otkrila sam da sam trudna sta da radim sta da kazem mami HEELP”


Izvor: atraktiva.in
Imam 16 godina i posto su mi roditelji rastavljeni i sud je dodjelio da zivim kod mame. To je bilo... Imam 16 godina i posto su mi roditelji rastavljeni i sud je dodjelio da zivim kod mame. To je bilo... Reviewed by Ironheart on 00:17 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.