Sponsor

Kada sam bila mlađa, 5. ili 6. razred, bila sam ružnjikava....


Kada sam bila mlađa, 5. ili 6. razred, bila sam ružnjikava. Dva prednja zuba su mi bila veća od ostalih, imala sam klempave uši, krupne oči i zbog toga sam uvek bila podsmeh vršnjaka, naročito dečaka. Uvek su se drugačije ponašali prema meni u odnosu na druge devojčice.



Čak me je i jednom prilikom jedan dečko pljunuo u lice. Da, pljunuo.
Ja stvarno ne znam kako sam normalna sad uopšte i kako to da nemam komplekse.



Prošlo je dugo godina od svega toga i sad ti dečaci što su me podsmevali mi se prvi javljaju na ulici i ponekad se ispričamo, a neki od njih se raspituju za mene, jer sam se stvarno prolepšala od osnovne. Mislim da za mene važi ono “Be careful who you call ugly in the primary school”

izvor:http://www.balkanskeposlastice.info/
Kada sam bila mlađa, 5. ili 6. razred, bila sam ružnjikava.... Kada sam bila mlađa, 5. ili 6. razred, bila sam ružnjikava.... Reviewed by Ironheart on 07:18 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.